فرمت و پمفلت جدید گردانندگی جلسات!


با سلام ................ یک معتاد

*همگی به جلسه فارسی زبان مجازی معتادان گمنام خوش آمدید.

*بعد از چند لحظه سکوت برای معتادانی که در این مکان و یا خارج از این مکان هنوز از بیماری اعتیاد رنج می برند، جلسه امروز را آغاز می کنیم. (سکوت 10 - 15 ثانیه).

*از افراد شرکت کننده در جلسه امروز، آیا کسی هست که برای اولین بار در این جلسه شرکت می کند؟ لطفا" در صورت تمایل 3 بزنند و خودشان را معرفی نمایند.

*این یک جلسه باز مجازی معتادان گمنام است و این بدان معنی است که ورود افراد غیر معتاد به این جلسه هم آزاد می باشد.

*از دوستان حاضر در جلسه، تقاضا می شود بخاطر حفظ حرمت جلسه، از نوشتن TEXT آشکار در جلسه خود داری کنند ودر صورت لزوم از دکمه PM  استفاده کنند که مخلّ آسایش جلسه و مشارکت کنندگان و دیگر عزیزان نشوند .

1ـ از ...... خواهش می کنم برنامه معتادان گمنام را برایمان بخوانند.

2ـ از .......خواهش می کنم معتاد کیست را برایمان بخوانند.

3ـ از........خواهش می کنم چگونگی عملکرد را برایمان بخوانند.

4ـ از ....... خواهش می کنم چرا اینجا هستیم را برایمان بخوانند.

5ـ از ....... خواهش می کنم پیام امروز از کتاب فقط برای امروز را برایمان بخوانند.

*در جلسات معتادان گمنام، هر عضو در مورد خود و تجربه شخصی خویش در رابطه با بهبودی و قطع مصرف مواد مخدر و احساسات شخصی خود مشارکت می کند. در این جلسات ما یکدیگر را نصیحت و ارشاد نمی کنیم و از هر گونه بحث سیاسی، اجتماعی و روانشناسی خودداری می نمائیم . در این جلسات صحبت یکدیگر را قطع نمی کنیم و در وقت مشارکت، به گفته یا نام و یا نوشته دیگران رجوع نمی کنیم و از تفسیر نمودن مشارکت دوستان خود پرهیز می نمائیم.


*اکنون جلسه برای مشارکت باز است، در ابتدا گرداننده و افراد داوطلب مشارکت خواهند نمود و سپس به ترتیب از حاضرین جهت مشارکت، دعوت به عمل می آید.

6ـ از ............ خواهش می کنم سنتهای 12 گانه را برایمان بخوانند.

7ـ «حمایت خزانه گروه یکی از راه های شرکت در سنت هفتم است که می گوید هر گروه NA میبایست کاملا متکی به خود باشد و کمکی از خارج دریافت نکند پولی که اینجا جمع می شود جهت پرداخت اجاره سایت هزینه می شود در ضمن جهت حمایت سبد همیاری سنت هفتم دوستان خارج از ایران می توانند از طریق لینک زده شده توی روم و دوستان داخل ایران از طریق تماس با شماره تلفن خزانه دار گروه در ایران اقدام کنند »

  

*در این بخش،از یکی از خزانه دارها خواهش میکنم که راجع به سنّت هفتم و سبد همیاری پیام رسانی نمایند و در ضمن گزارشی از وضعیّت و موجودی صندوق ارائه دهند۰

ـ چنانچه عزیزی پیام کوتاه بهبودی یا اطلاعیه ای از انجمن دارند، لطفاً 3 زده و پیام رسانی کنند.

ـ آیا منشی فصل، پیام خاصی جهت اطلاع رسانی به گروه دارند؟

*پاکی خود را جشن می گیریم:

از آنجا که امید اولین روزنه کمک به فرد معتاد در راه بهبودی است، لذا از دوستان خواهش می کنم در صورت تمایل مدت پاکی خود را اعلام کنند.

8ـ از ............. خواهش می کنم ما بهبود پیدا می کنیم را برایمان بخوانند.

9ـ از ............. خواهش می کنم فقط برای امروز را برایمان بخوانند.

*یاد آور می شوم که گمنامی اساس روحانی تمام سنت های ماست و این بدان معنا است که هر آنچه را اینجا می شنویم، در همین مکان باقی می گذاریم.

*با تشکر از شرکت دوستان، بعد از چند لحظه سکوت برای معتادانی که هنوز در عذابند و اینکه لطف خدا، شامل حالشان شود، با خواندن دعای آرامش جلسه امروز و امشب را خاتمه می دهیم.

به امید دیدار شما در جلسه وجلسات آینده  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد